Veelgestelde vragen

Welke programma's staan er op de laptop?

Om de laptop overzichtelijk te houden en eenvoudig in het gebruik te maken, staan er weinig programma’s standaard op de laptop. Dit zijn onder andere programma’s om mee te internetten, mailen, foto’s bewerken en uw kalender bijhouden. De laptop is uitgerust met een ‘applicatiewinkel’ waar tal van programma’s uit gedownload kunnen worden. Hierdoor beschikt de laptop over alle programma’s die nodig zijn voor bankieren, documenten opstellen, spellen, video’s afspelen, muziek afspelen, chatten, video chatten etc.

Kan ik zelf programma's op de laptop installeren?

Vanuit de ‘applicatiewinkel’ op de laptop zijn veel programma’s te downloaden om op uw laptop te installeren. Het is niet mogelijk om andere programma’s van het internet op uw laptop te installeren. Hier is bewust voor gekozen om de eenvoud van de laptop te bewaren. We zijn er bij Laptop-met-service van overtuigd dat de ‘applicatiewinkel’ van de laptop volstaat in al uw behoeftes.

Kunnen bestanden overgezet worden naar onze laptop?

Het is mogelijk uw bestanden naar uw nieuwe laptop over te zetten. Dit kan met een usb-stick of met een externe harde schijf. Andersom is het natuurlijk ook mogelijk bestanden vanaf uw laptop op een usb-stick of harde schijf over te zetten.

Welke printers worden er door de laptop ondersteund?

De laptop ondersteund zeer veel printers. Voor een overzicht van alle printers die werken met de  laptop, klik hier.

Zijn er mogelijkheden voor een installatie of cursus?

De laptop wordt binnen ons service abonnement altijd bij u thuis geïnstalleerd door een student van onze partner Student aan Huis. Daarnaast is het mogelijk trainingen bij u thuis te krijgen om nog beter met uw laptop overweg te kunnen. Ook staat de helpdesk van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 uur tot 20.00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Op zaterdag, zondag en feestdagen is dit van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Tevens wordt er bij uw laptop een zeer uitgebreide handleiding geleverd waar u erg veel informatie in kunt vinden over uw laptop.

Welke (persoonlijke) ondersteuning kan ik krijgen bij mijn laptop?

De dienst die wij leveren is gericht op persoonlijke ondersteuning. U ontvangt zowel ondersteuning bij de installatie van de laptop als tijdens het daadwerkelijke gebruik. Deze ondersteuning kan zowel telefonisch als bij u thuis plaatsvinden. Het is maar net waar u behoefte aan heeft.

Wat heb ik allemaal nodig om de laptop te kunnen gebruiken?

Een groot deel van de programma’s op uw laptop werken zonder internet verbinding. Om bijvoorbeeld te kunnen mailen, internetten en videobellen is wel een internetverbinding nodig. Daarnaast moet uw laptop regelmatig opgeladen worden. Toegang tot het stroomnet is daarom ook een vereiste om uw laptop goed te kunnen gebruiken.

Bieden jullie ook een desktop computer binnen jullie service aan?

Bij Laptop-met-service bieden we geen desktop computer aan binnen onze diensten.

Hoeveel bestanden en foto’s kan ik opslaan op de laptop?

De laptop is uitgerust met 64 Gigabyte geheugen. Dit is voldoende om duizenden foto’s en bestanden op te slaan.

Is de laptop veilig?

Het besturingssysteem dat op alle laptop’s is geïnstalleerd, beschermt uw computer tegen virussen. De laptop is gebaseerd op Linux, wat bekend staat om zijn stabiliteit en veiligheid.

Wat kost de laptop?

U kunt er voor kiezen of u de laptop in bruikleen neemt òf dat u deze aanschaft.

klik op de link voor meer info; naar abonnement >>

Kan ik de laptop aanschaffen zonder abonnement

Nee dat is helaas niet mogelijk, wij willen namelijk onze klanten maximaal ondersteunen in het gebruik van de laptop.

Bel onze helpdesk

Voor vragen over onze laptop of onze service dienst

085-18 50 456

De uitgebreide handleiding van de laptop beantwoordt veel van uw vragen

klik hier voor handleiding